кращою феєрією, що глибиною задуму підіймає дітей до розуміння найскладніших істин і яскравістю форми дає можливість дорослим скинути із себе тягар років і подивитися на світ дитячими очима». Запитання і завдання 1. Які основні риси поетики символістських п'єс Метерлінка? 2. Яку здатність в «Синьому птаху» одержали діти, коли фея Берилюна подарувала їм зелену шапочку? 3. Яким є символічний зміст сцен відвідин бабусі й дідуся та Країни ненароджених дітей? 4. Які людські якості символізують супутники дітей в їхніх мандрах у пошуках Синього птаха? 5. Який символічний зміст останньої яви п'єси? Теми творів і рефератів 1. Творчість М. Метерлінка. 2. Узагальнені людські риси в характерах Тільтіля і Мітіль. Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю 1. У чому полягає різниця між ранніми п'єсами Метерлінка і «Синім птахом»? 2. Поясніть особливості декорацій і костюмів у п'єсі «Синій птах» згідно з коментарями автора. 3. Що таке за Метерлінком «театр мовчання»? 4. Як ви розумієте дар яснобачення, який дала фея Тільтілю і Мітіль? 5. Розкрийте символічне значення образу Синього птаха? 6. Чому п'єса «Синій птах» має відкритий фінал? Теми творів і рефератів для учнів класів філологічного профілю 1. Художні шукання М. Метерлінка в історико-культурному контексті межі ХІХ-ХХ ст. І 2. Проблема «нового бачення» або «яснобачення» в символізмі взагалі й у М. Метерлінка зокрема. 3. Постановка п'єси М. Метерлінка «Синій птах» у Московському Художньому театрі і на сцені ТЮГа в Києві. 4. Переосмислення фольклорних казкових мотивів у п'єсі «Синій птах», їхня філософська насиченість.
|