3. У яких поезіях збірки «Сатурналії» з'являється «справжній Верлен»? До якої художньої течії слід їх віднести? 4. Вимоги до поезії у вірші-декларації Верлена «Поетичне мистецтво. Програму якої художньої системи вони виражають? 5. Покажіть, як імпресіоністична враженнєвість переходить у символістську сугестивність у поезіях «Осіння пісня», «Плаче моє серце», «Оця несходима нудота рівнини». 6. Музичність поезії Верлена, її форми й засоби. 7. Порівняйте відтворення музики «Осінньої пісні» Верлена різними українськими перекладачами. 8. Які нові мотиви й наміри з'являються у збірці «Мудрість»? Тема твору (реферату) Провідні мотиви й структура збірки П. Верлена «Романси без слів». Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю 1. У чому своєрідність поетичного імпресіонізму збірки Верлена «Галантні свята»? Яка культура минулого стає тут предметом меланхолійно-іронічного передчування? По можливості порівняйте з витриманими в тому ж настрої картинами російських художників «Мира искусств» - Бенуа, Сомова та ін. 2. Чи сходить музичність Верлена до евфонії вірша? Які форми й прояви музичності ще притаманні його поезії? 3. М. Рильський деякі вірші Верлена переклав «у шевченківському ключі». Як це проявляється у перекладі вірша «Тихе небо понад дахом?» Порівняйте з перекладом М. Лукаша «Над дахом дому -неба дах», адекватним за змістом і формою. 4. Підберіть до пейзажної лірики Верлена співзвучні твори французьких художників-імпресіоністів К. Моне, К. Піссаро, А. Сіслея. Тема твору (реферату) для учнів класів філологічного профілю «Найперше - музика у слові!» Роль музики в поезії П. Верлена.
|