Переглянути всі підручники
<< < 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 > >>

 

Теми творів і рефератів

1. Природа і людина в ліриці Ф. Тютчева.

2. Розкрийте смисл образу «подвійної безодні» у творах Ф. Тютчева. Як, у зв'язку з цим образом, можна тлумачити слова поета «все в мені, я в усьому»?

3. Як я розумію смисл висловлювань «поезія мислі», «поезія пізнання».

Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю

1. Афористичність як прикметна риса філософської поезії (на прикладі творів Тютчева).

2. Назвіть імена поетів (різних часів, різних народів), у творчості яких переважають філософські мотиви.

3. Кого з українських авторів (давніх, сучасних) слід насамперед зарахувати до поетів-філософів? Чому ви так вважаєте?

Теми творів і рефератів для учнів класів філологічного профілю

1. Мотиви та образи лірики Ф. Тютчева в поезії В. Свідзинського.

2. Аналіз та інтерпретація вірша «Божевілля».

3. Проблеми перекладацької майстерності (на матеріалі перекладів із Ф. Тютчева, здійснених Юрієм Кленом).

 

Переглянути всі підручники
<< < 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 > >>
Hosted by uCoz