Запитання і завдання 1. Які п'єси Чехова ви знаєте? Які бачили на сцені? 2. Чому багато оповідань Чехова були перероблені для сцени або екрана? 3. У чому полягає своєрідність зображення характерів у п'єсах Чехова-драматурга? 4. Чи є в п'єсах Чехова ідеальні герої або зловісні лиходії? Поясніть свою відповідь прикладами. 5. Як будує драматург сюжети своїх п'єс? 6. Яка центральна тема п'єси «Вишневий сад»? 7. Розкрийте суперечливість і складність образів Ранєвської, Лопахіна, Петі Трофимова. Теми творів і рефератів 1. Психологізм у драмі А. Чехова «Вишневий сад». 2. Своєрідність побудови сюжету у «Вишневому саду». 3. Проблематика «Вишневогосаду». 4. Роль ремарок у п'єсах А. Чехова. 5. Гуманізм п'єс А. Чехова. Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю 1. Що вкладав Чехов у визначення своїх п'єс як комедій? Чи відповідають вони традиційному уявленню про комедійний твір? 2. У чому полягає особливість структури чеховських п'єс? 3. Яка є символіка п'єси «Вишневий сад», її окремих персонажів, сцен? 4. Чому, на ваш погляд, п'єси Чехова вже сто років не сходять зі сцени? Теми творів і рефератів для учнів класів філологічного профілю 1. Новаторство А. Чехова-драматурга. 2. Особливості п'єс А. Чехова порівняно з драматичними творами Ібсена і Шоу.
|