Запитання і завдання 1. Який характер мало бунтарство, притаманне Ш. Бодлерові з юності? 2. Що привело його на барикади під час революції 1848 p.? 3. Який зміст вклав поет в парадоксальну назву збірки «Квіти зла»? 4. Визначіть спрямування еволюції поета. Яку велику епоху європейської поезії він завершував і яку розпочинав? 5. Як розкривається суперечливість - амбівалентність - людської душі в ліричній поезії Ш. Бодлера? До яких метафор і порівнянь він вдається? 6. Який зміст вкладає поет у поняття «ідеал»? Розгляньте в цьому аспекті вірш «Moesta et errabunda». Теми творів і рефератів 1. Романтичні моделі світогляду й поетики у збірці ПІ. Бодлера «Квіти зла». 2. Ш. Бодлер як зачинатель французького символізму. Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю 1. Як змінюється ставлення до слова в символістській поезії Бодлера? Яка його функція скорочується і яка активізується? 2. Як виражає Бодлер ідею глибинної взаємопов'язаності мистецтв у сонеті «Відповідності»? Теми творів і рефератів для учнів класів філологічного профілю 1. Пластично-живописний образ і музичність поезії ПІ. Бодлера. Як вони поєднуються і взаємодіють? 2. Переростання предметного образу в символ у поезії Ш. Бодлера. 3. Сугестивність поезії Ш. Бодлера. Якими засобами вона досягається?
|