Запитання і завдання 1. Яким був життєвий та творчий шлях Шоу? Що вирізняло цього митця як особистість? 2. Назвіть основні відомі вам п'єси Б. Шоу. 3. Чому його називали майстром парадокса? 4. Чому п'єси драматурга називали «п'єсами-дискусіями»? 5. Якими були громадські й соціальні переконання Шоу, як вони відображені в його драматургії? 6. Розкрийте зміст п'єси «Пігмаліон». Чи він збігається із твердженням драматурга, що це п'єса про «корисність гарної фонетичної вимови? 7. У чому полягає привабливість образу Елізи Дулітл? 8. Як ви тлумачите характер і поведінку професора Хігінса та полковника Пікерінга? 9. Чим, на вашу думку, мала б закінчитися п'єса, якби в неї не було відкритого фіналу? Теми творів і рефератів 1. Художній світ Б. Шоу. 2. Еволюція образу Елізи Дулітл у п'єсі «Пігмаліон». Запитання і завдання для учнів класів філологічного профілю 1. Якими є засоби гумору в драматургії Шоу? 2. Який приклад парадоксальних характерів чи ситуацій в п'єсах Шоу ви можете навести? 3. Охарактеризуйте різні варіанти п'єси Шоу, які вам відомі (мюзикл, опера, фільм, балет тощо). 4. Схарактеризуйте особливості ремарок, характеристик персонажів та декорацій, пояснень до тексту в драматургії Шоу. Теми творів і рефератів для учнів класів філологічного профілю 1. Художні особливості п'єс Б. Шоу (на прикладі трьох-чотирьох творів). 2. Парадоксальність характерів у п'єсах Б. Шоу.
|